Your Aim richt zich vooral op de klant. Als bedrijf weet je vaak wel wat je wilt, maar niet hoe je het voor elkaar krijgen. Je levert goede diensten of goede producten, maar weet dit onvoldoende over te brengen op internet of andere wijze. Bedrijven gebruiken vaak nog verouderde processen, teksten en tools en onderschatten de kracht van het internet. Sterker nog: zij sluiten niet aan bij de digitale wereld. Zij zijn onbekend met het digitaliseren van processen, evenals pr en marketing. Wil je meetellen en je concurrenten bijhouden, dan zul je snel een vertaalslag moeten maken. Kortom: optimaliseren. Ik wil mijn expertise overbrengen en samen met jou als klant deze issues aanpakken. Mijn passie ligt bij het helpen van bedrijven, en met de juiste expertise ervoor zorgen dat zij zichtbaar zijn en zich profileren. Samen zorgen we dat doelstellingen bereikt worden met behulp van marketing en communicatie.
Over mij
Mijn ruim twintig jaar ervaring op het gebied van communicatie breng ik als ondernemer, Your Aim, zelf in praktijk. Mijn passie is bedrijven, instellingen en ondernemers helpen om op een efficiënte wijze te communiceren, goed georganiseerd en doelgericht. Waarom? Omdat al door eenvoudige communicatieoplossingen zij zich beter kunnen profileren en professionaliseren. Ik heb met veel mensen in verschillende functies gesproken en ontdekt dat er veel kansen liggen door bewustwording en het goed inzetten van communicatie. Ik merk dat ik hiermee veel te bieden heb aan bedrijven en instellingen die weten wat ze willen bereiken, maar worstelen met het hoe.