april 18, 2015 | 1 |
Wanneer is communicatie professioneel? Vaak weet je als bedrijf wel wat je wilt maar niet hoe.
Heb je een verouderde website? Communiceer je nog onvoldoende digitaal? Zou je weleens je communicatie gestructureerd aan willen bieden? Zou je je uitingen willen professionaliseren? Professionaliseren van communicatie is een breed begrip. Om daar nog een schepje bovenop te doen, kun je zeggen dat het gaat om het digitaliseren van communicatieprocessen, het efficiënt inrichten van communicatie, de inhoud van je communicatie professionaliseren, communicatie optimaliseren bijvoorbeeld via samenwerkingspartners en zo verder. Allemaal tools die helpen bij het professioneel overkomen van je bedrijf en je diensten.
Ik hoor graag wat je wilt verbeteren en waarom dit belangrijk voor je is. Dat helpt om dit zo goed mogelijk voor jou te laten aansluiten binnen de diversiteit van mogelijkheden die we gaan inzetten. In een plan van aanpak leggen we vast wat we gaan doen en wat het je oplevert.
Mirelle van Dijk
Waar komt deze reactie binnen?
30 april 2016 at 14:28